Send her off to a coconut island.

Jag sitter och försöker lära mig dom låtarna jag inte kan till fredagens spelning och det går inget vidare. Jag kan inte fokusera och så stressar jag upp mig och då fungerar det verkligen inte. Bajs.
Men vi har valt väldigt bra låtar. Jodå, det har vi!


Igår var det parken och varje gång jag går dit känner jag väl ungefär likadant. "Vad gör jag här?!" Jag hoppas jag kommer  ihåg det nästa gång och istället spenderar min hemma-tid med dom som jag verkligen vill träffa.
Det är verkligen samma människor som fortfarande hänger där plus att det har kommit till några nya, yngre, ännu oförstörda själar.
Hela kvällen saknade jag en speciell samt Nöjes, Down Town, Glada Ankan och Blue Moon. Ja, typ Karlstad!

Nu är det bara tre dagar kvar av mitt lov, varav jag jobbar en. Klockan 06.00 på fredag åker jag tillbaka till Ransäter igen. Borta bra men hemma bäst!

Nu: ÖVA!

Kommentarer
Postat av: sosso

Ja min karl är bäst :)
Vore jätteroligt att komma till Ransäter då! Den enda haken är att jag ska till Sthlm helgen efter så det kanske blir knapert med pengar. Men jag ska försöka :D
Pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback