pocket full of dust.

Okej. Det blev mycket vin igår. Mycket. Men det var så himla trevligt. Vad gjorde jag utan Lollos under gymnasiet?!
Framåt småtimmarna åkte mobilen fram. Precis så som den kan göra ibland. Fast konstigt nog gör den typ aldrig det när jag är hemma i Ransäter. Men det är ju det folket jag ringer när jag är hemma och full så det kan ju förklara saken. Min lilla familj. På ett icke incestliknandesätt!
Jag mår inte fint idag i alla fall.


Jag tror att alla hela tiden är på jakt efter något. Eller jag hoppas det, för gud vad tråkigt att nöja sig!
För det mesta tror jag att det handlar om kärlek eller jobb. En jakt efter den perfekta mannen/kvinnan, efter det perfekta förhållandet eller efter ett bra jobb där man trivs som ger mycket pengar och credd.

Mitt liv är också en stor jävla jakt. En jakt efter den perfekta klänningen.
Undrar vad det säger om mig som person?

Kommentarer
Postat av: Emreanneli

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback