Mamma.

Detta inlägget är helt tillägnat min mamma.


Det finns så mycket som jag alltid vill säga men aldrig säger. Det har hänt så otroligt mycket som har gjort vår relation skör. Sedan pappa dog har jag levt utan att tänka. Försökt gå vidare på egen hand men misslyckats. Du har fått ta så många smällar och jag har trott att du inte har brytt dig om mig. Jag var så rädd att du skulle överge mig på precis samma sätt som jag tyckte att pappa gjorde. Därför satte jag upp en vägg mellan oss innan du riktigt hann, så att jag själv inte skulle bli sårad om du skulle göra likadant.
Vad jag inte såg innan, men som jag ser nu, är hur mycket du har ställt upp för mig. Alla misstag som jag gjorde och inte orkade fixa tog du hand om i mitt ställe. Och när jag låg på sjukhuset. Tack för att du över huvudtaget kom dit. Jag gjorde fel.
Tack för att du har peppat mig under året som gått och tack för att du fortfarande hjälper till när jag ber dig. Och tack för att jag ibland inte ens behöver be dig. Du är min bästa vän. Den som står mig närmast. Den som förstår mig och står på min sida i alla lägen.
Jag har fortfarande mycket kvar att arbeta med, men jag hoppas att vår relation kan fortsätta att växa åt rätt håll igen. För första gången sedan pappa försvann kan jag äntligen säga till en annan människa att jag älskar den och verkligen mena det.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Verbs

hej vännen! det är mor din verkligen värd! hälsa henne från mig.;). haha, är lite nyfiken på den där listan du skriver om i ett av dina nyaste inlägg.. shoot!och du gött tack för att du håller dig borta från basjägaren i parken, usch och blä! jag har det prima här nere! hur bra som helst! håller precis på och planerar åtgång på fördelsedagen på söndag. har oxå haft fullt upp med att söka folkhögskolor. vilka har du sökt?.. får jag lägga till dig i min lista över folk som ser när jag skrivit i min resdagbok? kan inte hitta din mail, lust att ge bort den? ta det lugnt och hälsa alla i parken! kramar

Postat av: Josh Holloway

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-12-18 @ 11:44:33
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback