I never gonna know you now..

Dagen har gått rackarns fort. Besök av kusinerna, god mat, melodifestivalen, massa prat i telefon och så har jag sytt mig en ny klänning.
Nu ska jag bara packa med innan jag kan sova. Tidigt i morgon bär det av hem till Ransäter igen.
Jag är lite pirrig jag. Allt var så bra när jag åkte, men av någon skum anledning kan mycket förändras på en vecka när vi inte ses. I alla fall när det kommer till vissa relationer.

image208

Mja. Ny klännig blev det ja.








-but I'm gonna love you any how.

Kommentarer
Postat av: Anonym

in loooove? :P

Postat av: Verbs

hej min vän! jag finns alltid, glöm ej! kommer du förbi och hälsar på mig här i mitt nya hemland? förresten har du bestämt dig för vilken skola du ska gå nästa år? jag har idag sökt billströmska, lunnevad och kävestad kanske söker betel i bromma med. får dock se om jag verkligen gör alla intagningsprov. får du meddelande om mina resdagboksuppdateringar? ha det feint! ses

2008-03-11 @ 19:55:53
URL: http://rongkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback