I live in a box of paints.

Jag har precis kommit hem från en lång promenix och den kändes riktigt lyxig med massor av sol och Ed Harcourt i ipoden. Men ändå är det inte riktigt bra.
En spelning i Göteborg har gått i stöpet och jag kan inte sluta tänka på att solen med all sannolikhet kommer vara borta imorgon och på torsdag då jag verkligen behöver den. Däremot på fredag, när jag ska spendera hela förmiddagen i en buss, ja då är det säkert sommar ute! Possitiva tankar, possitiva tankar..

Nu ska jag öva en massa igen. Jag dör om jag inte kan allt perfekt tills imon då det blir något slags genrep i Växjö.



Hey.

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh, Ed Harcourt!

Postat av: Anonym

ajjemän, jag är hemma och knegar på ica! men jobbar så mycket att det kan bli tajt med en fika. åker upp till norrköping på fredag och till paris på lördag. hur länge är du hemma? och allt är bra? KRAAAM

2008-03-26 @ 07:30:09
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Arnehelene

Nice site, Keep it up

2009-08-05 @ 10:27:16
URL: http://arnehelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback