Bring it on home.

Hemma i Anderstorp igen. Hemma i verkligheten. Jag har varit hemma sedan i tisdags kväll och jag börjar redan få långtråkigt. Det är alltid så konsigt att komma hit och inte ha folk omkring sig hela tiden. Jag är så van vid det nu och jag älskar det!
Jag och mami har precis varit ute och ätit lunch och nu ska jag ta tag i min lista med saker som ska fixas:

*Ringa posten
*Ringa skolor ang. turnén
*Systemet
*Second hand-stök
*Öva ensemblelåtar och låtarna till jobbet nästa fredag
*Fixa en pärm
*Tvätta
*Ringa Anton
*Leta balfrisyrer
*Sy
*Skriva musik
*Boka tågbiljett
typ.

Det första som ska göras är att stöka runt i second hand-affärer på jakt efter det perfekt speciella.


puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback