Welcome, Ghosts.

Okej. Ingen lycka varar för evigt.
Jag förstår inte hur du kan förvandla allt bra till skit utan att ens veta om det. Och jag förstår inte att jag inte bara kan se bort från allting. Fan.
Nu vet jag inte ens om jag vill gå i Karlskoga längre. Ett år till med drama. Hu. Ett år utan allt. Det går inte.
 Varför ska tjejer alltid tänka det värsta, överanalysera och bara vara allmänt jobbiga? Varför kan vi inte bara släppa all skit vi tar in? Varför är jag tjej? Tänk, en kille hade antagligen inte ens brytt sig om att fråga sig den här skiten. Hu.


Nu ska jag kolla på one tree hill och a walk to remember och göra det jag har blivit bäst på den senaste veckan. Lipa. Har man väl öppnat ventilerna verkar det som att det inte går att få igen dom igen. Och jag hatar det!
Jag ger det tills på torsdag. Då får jag göra något åt det här. Då får det fanimej vara nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback