Torn blue foam couch.

Att cykla med långklänning i Anderstorp när det blåser som värst är inte det lättaste jag har gjort sedan jag fyllde 21. Men belöningen var god då jag fick träffa finaste Hedda igen! Har nog inte hänt sedan typ februari eller nåt..
Vi fikade på Cofféa och pratade om allt och inget en lång stund. Musik blev det nog mest prat om dock. Ämnet glider in titt som tätt och alltid när man är med Hedds. Antagligen för att hon är den roligaste att prata om det med och hon kan mest och lyssnar på det mesta av det bästa!


Bästa Hedds!



Nu sitter jag och pratar med Marcos på msn och jag vet inte riktigt hur vi kom in i det vi pratar om nu. Konstigt och ironiskt. Precis som vanligt.
Och nu loggade både Sofie och Fredrik in samtidigt. Undrar om dom har bestämt date?! Hoho!


Pusshey!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Läget? Gott med sommarlov? Kram!

Postat av: Chrisedel

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2008-12-01 @ 08:54:31
URL: http://chrisedel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback