Time flies.

Ja, jag lyssnar fortfarande på Lykke Li. Det går liksom inte bara att stänga av sådär. Ajaj.

Jag pratade precis med förra sommarens bästa vän som jag i stort sett inte har pratat med sedan dess. Och gissa om jag blev förvånad. Tjejen har gått och förlovat sig med en av mina äldsta vänner (som jag knappt heller har pratat med sedan jag flyttade.) Och dom ska flytta ihop. Shit alltså! Grattis till er! Underbart!
Och av en händelse fick jag även reda på att förra sommarens fling har köpt hus och flyttat ihop med en dam. Ojojoj. Jag som blev chokad när person A väntade barn igen och person B köpte hus.
Shit. Mina vänner håller verkligen på att bli vuxna!
Och här flummar jag runt på massa folkhögskolor och har knappt råd att köpa underkläder. Livet är allt bra knäppt ibland. På både bra och dåliga sätt som tur väl är.


Märks det skillnad i kvällens inlägg? johoodå! Jag är pepp! Hoho!
Imorgon ska jag åka till Gislaved och låna böcker på biblioteket hade jag tänkt mig. Det kommer bli fint.

Och just det! Jag pratade med mitt jobb idag, och jag ska INTE jobba på midsommar längre! Hoho!
Inte för att jag har några direkta planer ändå i och försig.. Men ändå!

Puss&Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback