Something different's in the air. I don't know.

Idag har jag varit på studentfirande hela dagen. Först utsläpp i Värnamo och sedan festligheter i Reftele. Det var kusinen min som var dagens lyckliga. Fin var han i kostym och allt och ännu mer lycklig blev han nog när han fick en bil i present. Inte illa alls!
Jag fick alltså träffa släkten (plus massa andra!) idag och det var härligt! Det känns som att det var skitlängesen som alla var sammlade. Eller nästan alla. Och en massa god mat har jag ätit. Och en himla massa mat har jag fått med mig hem. Fina grejer!

Jag har även klarat av telefonsamtalet som jag var rätt nervös över innan. Och det gick över förväntan. Jag känner den bästa personen i hela världen. Jag skämtar inte. Ni kan aldrig ha träffat någon sådan.
Nu vill jag bara att allt ska bli som innan. NU! På en gång! Fast inte som innan när det gäller mitt skumma sätt att vara.
Äh. Punkt.

Nu är jag trött, så jag ska titta på "Djävulen bär Prada" och somna.
Nice.



Grattis Jonas!





Go'natt!                                                                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Thorfrida

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback