Onsdag.

Idag var det onsdag. Ja. Idag har jag jobbat. Igen. Ja. Dock kväll för första gången, vilket jag tyckte var mycket bättre än morgon. Det betyder..ingen dusch! Det är typ duschandet som jag ojjar mig för hela tiden. Det känns så himla knäppt.
Att byta blöjor riktigt bra nu, (peppar peppar) trots att lukten av urin sitter fast i näsan.
Arbetskamraterna är i alla fall super. Dom är vardagshjältar hela bunten.
Idag var jag inne på kontoren och förhandlade om min lön. Hoho! Jag tyckte att jag skulle ha lite mer än dom som är 19 och jobbar sitt första år, då jag har jobbat som personlig assistent fram och tillbaka i 2 år. Det gick fint och dom var så snälla så!
Jag passade även på att fråga om jag fick jobba på midsommarkvällen en stund, och det fixade dom! Så 18-21 jobbar jag på fredag. Pengar pengar. Yes!

Intressantare inlägg får man leta efter. Men jaja, jag gör ju inget annat än jobbar, så det finns inte så mycket mer att skriva om.
Eller jo, en sak. Jag har insett att Fleet Foxes är ett grymt bra band. Leta och lyssna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback