I'll bubble-wrap my heart.

Gårdagen var vacker. Jag begav mig äntligen ut och införskaffade mig två nya klänningar till nästa helg. Dom är så fina, så fina och jag vill bo i dom den närmsta månaden!
Det var även lite andra fina och bra grejer som fick följa med hem. Bland annat ett enkelt men superfint flätat armband som var nersatt 70% på 398 pix! Strålande!

Om en vecka befinner jag mig inte i Anderstorp längre. Inte ens i Småland. Det ska bli en härlig tripp till Karlstad för att träffa alla fina igen, samt fira Karins födelsedag! Jag har hittat en finfin present som jag hoppas ska falla damen i smaken.

Men tills dess blir det jobb. Hela helgen och tisdag, onsdag, torsdag.
Fast det har varit rätt kul hitintills!

I måndags var syster och finaste Walter här och hälsade på. Han växer fortare än min lugg för sjutton!
Tyvärr fick jag bara vara med i leken i drygt en timma innan jobbet kallade. Det är som dom lärda säger. Tufft liv.



Nu blir det O.C. Jag måste kolla färdigt säsong 2 (för typ 4:e gången) fort. Anton är sugen på att få tillbaka den nu!
Sedan (snart) sömn. Jobb klockan 15 imorgon.


Pusshey.

Kommentarer
Postat av: Wilhelmellinor

Nice site, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback