How does it feel?

Första jobbdagen avklarad. Första av måååånga. Och hur gick det?
Hjälp.
Jag är trött och seg och har ont i mina ben. Jag är förvirrad och uppjagad, utskälld och jävligt malplacerad.
Men nu är det ju bara 7 veckor och 3 dagar kvar.

Nu funderar jag på vilket som är bäst; sova en liten stund, eller ta en chokladbit och bli piggare och somna gott tidigt ikväll istället? Det är ett svårt val. Sova, choklad, sova, choklad? Jag vet ju ändå att jag inte kommer lägga mig tidigt trots att jag är trött nu. För när klockan börjar närma sig 22 är jag pigg och glad igen. Och jag tror inte att det räcker med en bit choklad för att göra mig pigg just nu. Jag hade behövt åka till Willy Wonka.

Drömma vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback