Getaway car.

Jag har alltid älskat bibliotek och kommer antagligen alltid att göra det. Det är något visst med att bara gå runt och plocka bland tusentals titlar med vetskapen om att man kan ta med vad man vill hem på direkten. Och ibland undrar jag vilka dom andra personerna är som lånar samma böcker, skivor och filmer som jag. Om dom har samma tankesätt och intressen, drömmar och mål. Antagligen inte. Men intressant är det.

Idag var jag i Gislaveds nya, fina bibliotek och lånade hem 27 cd-skivor, 7 böcker och 2 filmer. Helt underbart! Så nu håller jag på att lyssna igenom allt och senare ska jag sätta mig med Johnny Cashs egen självbiografi. Trevligt!



Efter bibblan åkte jag till en second hand affär som jag bara har varit i en gång innan, och då blev jag ganska besviken.
Och lite så blev det väl idag med, men nu kom jag i alla fall hem med en helt underbar vit tyllkjol och är så himla vackert sydd och nederkanten är ljuvlig. Den och ett vitt, stelt armband. Allt för 28 pix. Det är fina grejer det!






Imorgon tar min kusin studenten. Det kommer bli fest!

Pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback