World spins madly on.

Söndagen har snart nått sitt slut och likaså min semester. Sovmornar, lata dagar och ett någolunda johanna-liv tack och hej. Nu ställs klockan på 05:40 varje morgon och istället för att mysa ska jag duscha tanter. Det känns inte kul. Fyra veckor till och jag kände mig färdig veckan innan semestern. Usch och fy.
Ursäkta. Nu slutar jag att klaga. Det är egentligen inte ens synd om mig ju. Jag tjänar ju pengar. Och jag blir inte helt förslappad.
Sen finns det dom som har det mycket värre. Till exempel min fina vän som idag fick avliva sin häst som har varit hennes kompis i många år. Stackars stackars. Jag vill bara ha en bil och åka 35 mil norrut och träffa henne.

Nu ska jag laga morgondagens middag och sedan blir det film. Kanske lite Walk the line? Eller One tree hill säsong 4 kanske? Eller Kill Bill 2?
Fint blir det i alla fall.


Pusshey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback