Such a common bird.

Färdigjobbat för idag. Det blev en riktigt seg och trött dag då jag bara sov 3 timmar inatt. Jag har äntligen fått fram min keyboard och nu spelar jag hela tiden. Skön variation till gitarrerna. Problemet är bara att det inte går att gå och lägga sig.

Nu ska jag titta på lite O.C. Har börjat på säsong ett igen som är en av de bättre. Men jag hatar verkligen Oliver och han har börjat komma med nu. Och så gillar jag inte den där Anna heller. Seth ska ju vara tillsammans med Summer!
Intresseflaggan på topp. Tell me about it.
Slappdag. Nu.






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Funkar för mig :) Tror inte jag har ditt nummer, skriver min mail i fältet där uppe (står väl om du loggar in och kollar på inlägget) så kan du skicka över det. Kram!

Postat av: Christopher

Får alltid spel när Olivier dyker upp, det är enligt mig det ända dåliga med SE01. :)

2008-07-08 @ 19:21:48
Postat av: johanna

Christopher: Jag vet! Han får mig att vilja slå på saker!

2008-07-08 @ 22:50:03
URL: http://jagged.blogg.se/
Postat av: Areline

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-05-19 @ 14:33:22
URL: http://areline.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback