Soul on ice.

Nu har jag precis kommit hem från Louise. Fy sjutton vad varmt det är i mitt hus! Värmen slog emot som en bastuvägg när jag öppnade dörren.
Klockan sju ikväll var jag hembjuden på middag till Villagatan 1A och Lollo hade gjort världens mumsigaste mat! Det blev en massa prat om det vi vet mest, bäst och ingenting alls om. Gudars vad skönt det är att ha någon nära som är precis likadan. Fast kanske lite värre.
Senare blev det sällskapsspel (Alias) med L´s syster med man och självklart vann team 87 igen! Det måste vara det roligaste spelet ever. Eller okej. Det och Cluedo.
Vi åt glass med Mikaels bärsås och rökte och för första gången kändes det som sommar. På riktigt!


Pusshey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback