Sometimes I sleep, sometimes it's not for days.

Ja, jag somnade. Det varjätteskönt. Inte så förvånande, men jag vaknade nu! Lite mer förvånanade. Det kommer ju ta en halv evighet att somna sen! Tur är väl att jag inte börjar förrän klockan 14 i morgon.
Fast det blir en lååång dag. Jag ska gå ut och gå med en man i 2 timmar igen. Fatta! Två timmar! Anderstorp är ju inte ens så stort ju! Och på fredag är det samma sak igen. Himla skit.

Nu tittar jag på den här om och om igen:




Wanted dead or alive.
Den får mig att bli både glad och ledsen varje gång. Jag saknar dig.


Och jag som inte ens är något Bon Jovi fan..Jisses.


Kommentarer
Postat av: Birgerrita

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback