Open car.

Just precis nu hände det. När jag satt som bäst och kollade nya bilder på bilddagboken kändes det som att någon tittade på mig. Så jag vände blicken mot vardagsrummet och där satt en katt! Helt lugn som om han ägde stället. Jag gillar inte katter. Deras kiss luktar jätteilla. Så jag skrek och katten försvann.
Men lite läskigt ändå.

Igår hade jag och Louise en heldag. Först åkte vi till High Chaparral och spenderade dagen med att stöva omkring, åka bandittåget, klappa hästar, äta och åka karusell. Helt underbart. Och jag fick med mig en ny mobiltelefon hem i utbyte mot att telenor får ruinera mig två år till. Fasiken. Fast den är fin.
Och så äntligen fick jag tag på det fjäderörhänget som jag har letat så febrilt efter hela våren. Hos indianerna kan man göra sig riktiga fynd!
Kvällen spenderades hemma hos Louise och hela familjen spelade Alias och drack vin. Jag och Lollo i lag. Klart att vi vann! Hoho!

Hela helgen är det jobb som gäller. Nu när det är fint väder och allt.


Pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback