Fell for her charm.

För en halvtimma sedan kom jag hem från Reftele. Farmor fyllde 75 idag så det var firande med presenter, smörgåstårta, vin och chockladtårta. Mäktigt och riktigt jävla gott! Och kvällen blev inte mindre bra av att jag för det mesta har världens sötaste släkt. Åhh vad fina dom är!
 Nu sitter jag i en vin och sockerkoma och har precis svalt ner 2 alvedon. Mitt huvud känns som det bor en bråkig alien i det.
När jag skulle hem kom världens bästa Anton och hämtade mig. Han skulle egentligen kört dit mig också men mami skulle ändå tillbaka till Haverdal så dom släppte av mig på vägen. Det kändes så himla elakt att tvinga Anton att köra två gånger till Reftele på en kväll. En ort som man helst inte petar in stortån i.
Så en high-five till dig Anton! Du är välkommen att hämta ut den när du vill!

Idag fick jag reda på att lördagens planer har blivit tomatsoppa. Folk bara stampar på bestämda saker. Men eller utan vilja. Vilket fall så gillar jag det inte. Jag är utav den sorten, att vill man så kan man. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Det finns alltid (väldigt få undantag) både tid och ork bara man bestämmer sig.
Jag tycker inte om när det blir till en massa tjaffs.


Nu ska jag banne mig gå och lägga mig. Utan att varken läsa eller titta på någon film. Nej inte ens One tree hill. Fatta nice att somna vid 22 och går upp vid 6. Massor av fin sömn och förhoppningsvis är jag inte sjuk på riktigt.


Pusshey!


Kommentarer
Postat av: Aboutamericanow

Really great site man!!

Postat av: Aboutamericanow

Really great site man!!

2010-10-11 @ 13:11:08
URL: http://www.aboutamericanow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback