Eyes through your window I stare out.

När jag satt inne och tittade ut genom fönstret tidigare, så blev jag supersugen på att spendera min tid på solsängen. Sagt och gjort. I typ 40 minuter sen kunde jag inte uthärda längre. Ena stunden sken solen och det var varmt som tusan, och nästa stund var det bara massa moln och svinkallt. Jag stannade kvar med tanken om att solen faktiskt tar genom molnen och att den snart skulle komma tillbaka. Och visst gjorde den det. Kom tillbaka alltså. Regelbundet. Men det var bara det att molnen hade bokat mycket längre tid hos farbror G. Det blev helt enkelt inte värt det.

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och läser allt som är kul att läsa.
Ikväll ska jag laga tacos och sedan kommer Lollo. Det är allt bra fint att vara ledig en dag mitt i veckan sådär. Fast det får ju helgen lida för. Men gudars vad pengar jag kommer tjäna! Hoho!

P&K


Kommentarer
Postat av: Torsonja

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback