Du blir fulare för varje ord du tar i din mun.

Jag kan inte på något sätt förstå människor som dig. Att såra någon när du inte har rätt till det. När problemet inte angår dig. I alla fall inte mer än av egoistiska skäl. Du förstör allt.
Ju bättre man lär känna en person, desto vackrare blir den. Inte du. Det vänder sig i magen varje gång du ler. Dina händer får mig att inte vilja se. Din osäkra blick får mig att be om ett slut på ditt lidande. Du äcklar mig.

Och detta är ingenting jag vill känna.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är bra med mig. Inget sommarjobb så ganska skönt just nu även om det blir dåligt med pengar. Det var jättekul på P&L, var där med tidningen. Kommer ner till a-torp mellan 11-19 juli för att passa syrrans hund när hon åker till mamma..Borde ses nåt då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback