Come out come out wherever you are.

Äckliga satans film. Jag hatar läskiga filmer. Särskilt när det är barn med. Jag är grymt lättskrämd (ja, jag ryser bara jag tänker på house of wax. Och ja, jag vet att den egentligen inte är bra.) och nu vågar jag knappt gå på toa.
Hide and Seek är det jag har sett alltså.

Idag har jag jobbat och sedan träffade jag Pg. Det var hur kul som helst att få prata med henne igen. Coolt att hon började plugga direkt efter gymnasiet. Nu har hon inte för många år kvar till ett riktigt jobb. Finfint!
Tänk om jag ens kunde komma på vad det är jag vill jobba med..! Hoho!

Nu ska jag våga mig ut i mörkret för en cigg och sedan ska jag sova.
Imorgon är en ny dag och dags för jobb..


Go'natt.




Och just det. Glöm inte att man slutar banne mig aldrig att förvånas. För det mesta åt fel håll.
Och man ska inte göra sig några förväntningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback