Turn down the lights.

Jag sitter  och tittar på "Victoria Beckham: den osminkade sanningen" på 3:an och jag blir mer och mer sur för varje minut som går. Hur orkar dessa människor sitta och bedöma henne från topp till tå och hur får man ens tid över för att fundera över om hon faktiskt har opererat in bröstimplantat eller inte?! Detta kallar jag bitterhet på hög nivå.

Nu har jag äntligen betalat in min cdon-räkning (ja, drygt en vecka försent) och telefonräkningen får banne mig vänta till nästa utbetalning kommer. Gud, vart har alla mina pengar tagit vägen?! Jag vill börja jobba och få ihop ett kapital igen! Damn. Nu får jag leva fattigt stundentliv som alla andra. Och börja snåla och spara och bli vuxen och duktig.
Fast å andra sidan har jag haft sjukt kul undertiden pengarna har rullat iväg.

Ikväll ska jag kolla på mysfilm, laga mat och försöka att sy mig en ny klänning. För jag har ju som sagt inte råd att köpa någon just nu. Hmpf.




-Just give me 'til then to give up this fight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback