Jag hänger mig för kärleken.

Av en mindre slump satte jag på Håkan Hellströms första skiva idag och jag blev faktiskt förvånad. Så många gånger den har gått varm i stereon hemma under mina tonårsdagar och som jag älskade den. Och det är klart att jag fortfarande älskar den, men nu, ca 7-8 år senare verkar texterna helt annorlunda. Nu känns det som att jag verkligen förstår vad det är han sjunger och hur han känner. Nu har jag varit/ är med om samma saker och det känns som att han beskriver mitt senaste år på ca 40 minuter! Wonderful!
Men tänk vilken tönt jag måste ha varit i högstadiet när jag gick runt och sjöng om att vara en förlorare sedan jag var sjutton år! Haha! Pinsamt.



Hey.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer ihåg johanna =)

2008-02-09 @ 13:22:34
Postat av: emma

Ja, visst är det coolt hur saker och ting förändras under åren och hur mycket klokare man blir? :P Hej förresten! :D Var ett tag sen, vi va ju så duktiga där ett tag.. Hur är det med dig och vad händer? Puss och kram

Postat av: Asgeiremmy

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-07-01 @ 08:17:17
URL: http://asgeiremmy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback