Figure 8.

Jag sitter och lyssnar på Elliot Smith och är glad, för äntligen har jag beställt biljett till Göteborg som ska besökas i helgen! Det ska bli så skönt att få träffa familjen igen och komma iväg lite. Dagarna här har börjat bli lite dimmiga nu.
I morgon åker jag och Karin till Karlstad för att spendera pengar och slå ihjäl vår lediga dag. Mys! Vet dock inte vart ifrån jag tar mina pengar just nu. Jag förstår inte det här med studiebidraget och hyran..Jag vet bara att jag måste unna mig vackra saker till mitt liv nu!

Nu ska jag återgå till min mysiga uppgift om vikingarock. Vi ska visst ha en redovisning om en genre/band/artist som vi inte gillar på torsdag. Och kan det då bli bättre än just vikingarock?!
Senare är det tid för att öva sång, spela piano och se ett avsnitt av O.C.


Hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback