Dagens.

Dagens upptåg: Städat och fixat innan mamis hemkomst. Träffat Anton lite snabbt, satt ljus på graven samt druckit gott vin!
Dagens klädsel: Cremevit klänning, svart kofta, svarta strumpbyxor och grå sjal.
Dagens ytterkläder: Svarta vinterskor. Det är snö här nu!
Dagens smycken: Inga.
Dagens frisyr: Massa lugg och uppsatt i knut.
Dagens teve: Top model 2.
Dagens mat: Jag lagade soppa till mig och mami!
Dagens roligaste: Att få träffa mami igen och få massa överraskningar.
Dagens tråkigaste: Jag har inga pengar! Eller lite nu när mami har varit söt i och för sig. Men ingenting att roa mig för! Hu!
Dagens låt: "War pigs" med Black Sabbath
Dagens bok: Papis kokbok.
Dagens telefonsamtal: Jag har nog inte pratat i telefon idag. Fast det blir nog ett samtal med Karin snart!
Dagens sms: Christian som fortfarande inte har tagit en snus!
Dagens köp: Tågbiljett. Fast det betalade ju mami. Så inget kanske?
Dagens humör: Kluven. Jag saknar så många  på skolan, men samtidigt har jag  insett att det är rätt skönt att vara hemma. Inte för alltid, men det hade varit kul att träffa mami några dagar till. Och Anton. Och Selma. Och Louise. Och Lok. Och...
Morgondagens planer: Åka hem till Karlstad igen!




-Treating people just like pawns in chess
Wait till their judgement day comes, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback