There ain't no way I'll ever stop from lovin' you now.

Idag har jag varit i Växjö hela dagen. Först blev jag utstirrad av 30-åriga män vilket var hemskt och äckligt, sedan kom Daniel och hämtade en väska som jag hittade på vinden häromdagen.
Efter det gick jag ut och kollade affärer men det är ju typ ingenting nytt som har kommit in än! Inget fint i alla fall.
Jag träffade mitt gudbarn och hennes mor och tog en fika med dom och sedan köpte jag en ny god parfym och fyra par  skor. Nu är jag redo för våren!

Jag har så himla mycket känslor just nu. Jag vet inte var jag ska ta vägen! Galet. Varför kan allt inte bara vara som i en typsik amerikansk film? Någongång i alla fall. Jag är en sucker för lyckliga slut.
Till saken hör att jag lever verkligen som i en slags film större delen av min tid. När jag säger en grej eller agerar på ett visst sätt förväntar jag mig att motparten ska svara som någon skulle ha gjort i en film. Synd att det bara verkar vara jag som tänker så. Och att det inte funkar särskilt bra då.

Jag hatar att inte kunna gråta när jag vill det. När jag vet att allt skulle kännas så mycket bättre efteråt även om jag egentligen inte är ledsen. Det bara rensar ut lite.
Så nu ska jag hitta mig en film som jag kan gråta till.




-No, there ain't no way and I'm gonna try and show you somehow.

Kommentarer
Postat av: Christopher

Vi är två att tänka så! Synd att inte våra motparter kunde tänkt likadant. :|

2008-02-27 @ 15:35:40
Postat av: emma

jag hoppas det iaf, skrev en jävla massa men har man inte skrivit rätt så hjälper det ju inte.. kan ju alltid hoppas på att man förstått nåt iaf :) växjö är verkligen super, stormtrivs här! förutom det dåliga vädret då :( visste du att växjö hade 20 minuters soltimmar i HELA december?? är ju så att man blir deprimerad bara man tänker på det.. men ibalnd skiner det till från himlen iaf och då uppskattas det verkligen (om man inte måste plugga inför en tenta då vill säga..) vad funderar du på att plugga här isf då? nåt med musik kanske? :P kram

Postat av: Alexandra

Det är den och jag blev supernöjd. Bokade en till tid i april sen har jag en tid i maj med så full rulle med gaddning ;) Bestämt motiv du då?
Det är bättre än Jönköping. Är ute på praktik nu i 12 veckor så verkligen skönt att få en paus från skolan.
Kram!

2008-02-27 @ 17:06:15
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se
Postat av: Johanna

Christopher: Åh, jag håller med! Hu.

2008-02-27 @ 19:31:34
URL: http://jagged.blogg.se
Postat av: Raymondruna

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-04-29 @ 13:15:24
URL: http://raymondruna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback