Jävlar i min låda.

Det är drygt tretton timmar sedan jag vaknade och ca tre och en halv timma kvar tills jag ska befinna mig på min arbetsplats. Frågan är om jag ens ska gå och lägga mig? Jag försover mig ju alltid. Fan.
Men om jag är vaken kommer jag ju att vara helt galet trött runt sex och somna i alla fall. Och då är det helt helt säkert att jag kommer försova mig. Fan.
Varför kan jag inte vara lite mer som mami och gå och lägga mig i tid och komma upp automatiskt runt åtta som alla andra verkar göra?
Ja, för första gången önskar jag nog att jag var lite lite mer som vanligt folk.


På återseende.

Kommentarer
Postat av: Asgeirfelicia

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback