I'm OK.

Nu har jag precis kommit hem från cafékvällen där jag och Daniel spelade ikväll. Vi körde I'm Ok och det gick så himla bra! Jag älskar det här!

Igår började jag med ett expriment gällande mitt hår och idag var resultatet följande:

image207
Jag kan inte säga annat än att jag är nöjd! Kul, billig och komplimangsgivande förändring! Hoho!

Jag skriver inte så mycket längre. Inte här på bloggen. Jag pratar inte så mycket med mina vänner längre. Inte dom som inte är här. Det händer massor nu. Både bra och dåligt, men jag tänker på er massor. Särskilt Selma och Anton. Hoppas vi kan ses i helgen eller nästa vecka då jag kommer hem. Det vore guld.

Det är planerat att jag ska åka till Anderstorp på lördag men jag vet banne mig inte hur jag ska komma in till Karlstad. Det går inte en enda buss tidigt från den här lilla byn på lördagar! Hu!

På torsdag och fredag ska vi spela in musikvideon, och ja, jag börjar bli nervös. Sen att jag inte bara ska sjunga utan spela synth också gör inte saken bättre.
Inspelningen låter dock skit. Vi spelade in den i torsdags natt och jag hade influensa från tisdagen till lördagen varav jag var sängliggandes torsdag-lördag. Det får nog bli till att göra om skiten. Senare.



-If you can't get someone out of your head, maybe they're
 supposed to be there.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback