Dagens.

Dagens upptåg: Jobbade förmiddagen, sedan Värnamo där jag träffade advokaten samt betalade min dator. Kvällen har spenderats med att göra maffiga räksmörgåsar till mami som fyller år när jag inte är här.
Dagens klädsel: Grå skjortklänning, blå strumpbyxor, "nordiska rockmusiklinjen"-hoodien samt grå sjal.
Dagens ytterkläder: Bruna stövlar och lila/blå jacka/kappa.
Dagens smycken: Silvriga ringar i öronen och brunt armband.
Dagens frisyr: Lockigt och uppsatt lugg.
Dagens teve: Ett halvt avsnitt av O.C. som gick i repris.
Dagens mat: Det får lätt bli räkmackorna!
Dagens roligaste: Att det gick så himla bra hos advokaten.
Dagens tråkigaste: Saknad.
Dagens låt: "when I'm down" med Chris Cornell.
Dagens bok: Ingen. Jag läste ut den enda jag hade med mig i måndags natt.
Dagens telefonsamtal: Selma.
Dagens sms: Inget än tror jag.
Dagens köp: Det som behövdes för att göra smörgåsarna (jävlar i min låda vad dyrt det är med räkor!) samt ny dagcreme så jag kan slippa vintercremen som är äcklig och fet.
Dagens humör: Allt och inget på samma gång. Men rätt glad, ja.
Morgondagens planer: Träffa Selma!







-Yes, you're my favorite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback