We kissed on a corner and danced through the night.

Nu är julafton 2008 officiellt över. Magen är full av must och god mat, paketen är öppnade, ögonen är trötta och mami ligger i sängen brevid och sover sött.
Det har varit en fin dag. Lite seg på vissa ställen när man är trött efter julmaten och inte får vila, men över lag - fin.
Underbara julklappar har jag också fått! Både sånt jag hade önskat mig och inte. Så tack mami, Anki, Johan, Walter, farmor, Daniel och Nathalie. Ni är himla fina ni!

Imorgon bär det av hemmåt igen, för just det, det är i Göteborg jag sitter nu.
25:e = hemvändardag som = fest i parken som = en rejäl förfest så man klarar sig hela kvällen. Baren går nämligen inte komma fram till. Jag är egentligen inte så sugen, men vad gör man inte för att vara precis som alla andra?!

Nu ska jag kolla på sista avsnittet av julkalendern!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback