No name #1

Om en timma kommer Lollo hit. Vi ska kolla på djurkyrkogården. Jag bjöd in henne för att jag inte vågar titta på läskiga filmer ensam. Och för att jag gillar hennes sällskap som tusan. Såklart!

Ikväll har jag suttit och fixat med den externa hårddisken som jag fick i julklapp. Det har gått rätt bra för att vara så tekniskt okunnig som jag är. Var bara tvungen att ringa om hjälp två gånger. En till Fredrik och en till Daniel. Man vill ju inte skryta såpass mycket med sin förmåga att man ringer samma person två gånger med ungefär samma fråga.

Om 25 timmar fyller Anton-baby 21! Hur ska detta firas?! Hoppas hans mormor har bakat alldeles för mycket smörgåstårta, för den är den godaste jag har ätit.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback