Just one more time. And again. And again.

Gissa om jag blev förvånad idag när jag satt i matsalen och åt lunch. Tittade upp en snabbis och såg ingen mindre än fröken Sara Eliasson! Helt otippat att träffas i värmland, i Karlskoga, på min skola och framför allt i MIN matsal! Men sjukt kul!

Nu är äntligen alla julklappar inköpta. Det känns fint, men mor min ska veta att helt pank är jag! Så det kommer kanske bli ett lite gnälligt jullov. I alla fall runt mellandagarna.
Och i januari blir det banne mig inte bättre. Pratade med jobbet idag och en (EN!!) arbetsdag har jag fått än så länge och den är den 5 januari. Det är hemskt. Jag får panik.

Ikväll har Gjutarfamiljen (mitt internathus) haft myskväll. Jag och Volkan (och lite Daniel) har bakat äppelpaj utan äpplen (för det är ju ändå smulgrejset som är godast!) och fudge, druckit te och tänt ljus. Det var fint!

Så nu sitter jag här i min sockerkoma, lätt förälskad och nöjd med vad dagen har gett. Det kommer blir så skönt att få sova!
I morgon blir det fullt ös medvetslös. Först datorkunskap och sedan trumundervisning som pågår större delen av dagen. Efter fyra blir det rep med klassen inför julfesten och sedan rep med Daniel till avslutningen. Efter det blir det glöggfest och jag hoppas som tusan på att Fredrik ska acceptera vår inbjudan och komma hit och mysa med oss! Det är ju ändå inte allt för långt mellar Arvika och Karlskoga!

NU vill jag sova!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Allt väl? A-torp i jul eller? Kram!



Ps. Mitt akademiska jag kan påpeka att du gjort felaktiga radbrytningar i ditt inlägg. Man får inte byta rad om man inte börjar nytt stycke, ajabaja ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback