Baby, I know you know I do.

Nu ligger jag i min säng och ska sova. Tidigt för att vara mig. Mycket mycket sent för att vara mami.
Inatt är sista natten i Anderstorp. Gamla, kanske inte alltid så kära, men trygga Anderstorp. Det enda stället på jorden som alltid kommer att vara "hemma".
I morgon bär det av till Värnamo där jag ska möta upp med Daniel och Olof. Sedan hämtar vi en Björn på vägen, inhandlar fina drycker och reser vidare mot Karlskoga där nyåret ska firas in med vackra människor. Jag slår vad om att det kommer bli ett nyår vi sent kommer glömma. Frågan är väl om det blir på gott eller ont?

Jag kommer dock att sakna min moder. Så fint det har varit att vara hemma hos henne i drygt en vecka. Hon är den bästa som finns! Allt hon gör är kärlek och jag älskar henne så himla mycket! Om en vecka reser lyckosten till Thailand. Det är hon värd, men det kommer vara lite svårt att inte kunna prata med henne när jag vill. Fast jag peppar på att hon kanske köper med sig ett par Ray Ban's till mig! Hoho!

Gott nytt år till alla om vi inte hörs innan det nya året är slaget!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback