And I hold a record for being patient, with your kind of hesitation.

Skrev den här listan för ca ett år sedan. Dags för uppdatering.

Har du pojkvän/flickvän? Jag säger som jag har sagt till min farbror som envisas med frågan varje gång vi träffas. Jag säger till när jag ska gifta mig. 
Är du kär? Jag känner ju så himla mycket.
Hur tidigt stiger du upp? Försent för att jag ska hinna i tid.
Vem/vilka vet mest om dig? Mami, Elin, Daniel, Lollo, Karin.
Gillar du att slåss? Nejje.
Vad ska du göra ikväll? Sova hoppas jag.
Har du utländska föräldrar? Pappa kom från Norge.
Var har du ont? I nacken och axlarna efter hemresan igår. Min packning dödar mig.
Är du bra på att måla? Nej. Men kul är det ändå!
Vem kramade du senast? Farmor.
Vad längtar du till? Julklapparna! Och att busa med Walter.
Sparare eller slösare? Pengarna är alltid slut.
Bio eller promenad? Promenix.
Är du kittlig? Som fan!
Rädd för insekter? När jag är trött mest.
Anser du att du är stark? Måste man inte vara det i dagens skitiga samhälle?
Nämn något som gjorde dig glad igår: Träffa mami.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov.
Vad har du druckit idag? Pepsi max.
Vad var det senaste du åt? Julkalenderchocklad.
Vad var det senaste du köpte?  Mascara.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
Favoritklädsel? Klänning.
Vad gör dig glad just nu? Kvällens/ Nattens telefonsamtal.
Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Förvirrad och pirrig och himla glad.
Sommarplaner: Det är ju evigheter! Men jobba mycket.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna kunna hoppa mellan dåtid,nutid och framtid och ändra lite där det är fel.
Gillar du att sjunga? Oftast. Eller nästan jämt.
Vad längtar du mest efter just nu? Att dramatiken ska stilla sig lite.
Vad önskar du dig mest? Lite mesigt, men faktiskt en vit jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback