Jag är hög nu sen den dagen när du kom. Jag är hög nu och kan inte somna om.

Jag skulle kunna skriva en tvåsidig artikel om hur bra jag tyckte det var igår. Hur mycket jag njöt av sällskapet. Hur glad jag är när dom där perfekta stunderna visar sig. Om hur många fylle-sms med direkt-citat från spelningen jag skickade till folk jag tycker om. Om hur mycket jag älskade att det var stjärnklart. Om min kärlek till aioli. Om min kärlek till Miss Li's underbara rythmer och ärliga texter. Om lyckan att stå i en lerpöl med en av dom som jag tycker mest om. Om tårarna till "Du hade tid". Om tacksamheten för att jag fick stå bland alla andra i Växjö och lyssna på en av sveriges absolut bästa poeter.
Men jag nöjer mig med en bild.





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan!Läget?Det blev inget WOW för dig? Synd det var toppen..Men ser att du vart på annat istället, gött. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback