In my mind I still need a place to go.

Jag har ingen inspiration alls. Inte till att skriva, inte till att göra musik, inte till att spela in, inte till att vara trevlig, inte till att äta och inte till att prata med mina kära.
Det enda jag gör är att lyssna på musik, öva låtar timma in och timma ut som jag redan kan och sova.
Det passar inte alls då jag är på ett ställe då man verkligen behöver inspiration.
Pepp- kom till mig!


Jag vet vem den onda är. Nu måste jag bara suga ur allt gift som han har sprutat in i mitt blod.
Och nej. Det handlar inte om kärlek. Verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det var jättebra :) Neil Young var underbar! Kul med skola i alla fall eller? Jag har det bra, skolan började idag. Verkar som det kommer att funka. Bra lärare och ganska liten klass. Sen ska jag göra en intervju i morgon och göra typ 10 recensioner till fredag men får gå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback