Black bird.

En liten fågel flög in i vår glasveranda. In i rutan alltså. Boing sa det och sedan satt den på altanen i typ en halvtimma med öppen näbb, innan den kunde flyga igen. Stackare.

Jag hatar verkligen att få sånna här meddelanden:

 
fabolouss  14:aug, 17:37
hej sötnos. det skulle va nice o lära känna dig, va söt du e. jag diggar dig. e du singel? puss

Vad är grejen liksom?!
Kul att du tycker jag är söt. Kul att du diggar mig. Kul att du kan avgöra detta efter endast några foton.. Hm. Och att fråga om jag är singel? Ett svar enbart för dig: Absolut inte. Puss på dig.


Idag är jag ledig och vaknade vid 12, åt frulle och sedan sov jag i två timmar till. Finfint!
Nu ska jag baka scones och koka te tills mami kommer hem.

Pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback