You got a lotta nerve to say you are my friend.

Nu är jag hemma från turnén igen. Eller egentligen kom vi hem kl 07.15 i lördags men jag har inte hunnit skriva innan.
Men fan, ni kan inte ha hållt tummarna för jävla bra alltså, då all skit bara fortsatte i en lång spiral. Vi blev en sångerska kort pga sjukdom, vi fick skäll från det första stället vi bodde på, jag gjorde mega-vurpan inne på McD - samt hotade att stämma dom (inte på riktigt såklart! Och ja, det vet dom med! Men jag fick mig en fin liten leksak!)- en blev utsatt för en liten matförgiftning, jag satt fel i bilen utan bälte och flög ner på golvet och såg svart, vi tankade vanlig bensin (för 900 spänn!) i lastbussen som vill käka diesel så den ville inte gasa mer när vi kom till motorvägen och när jag skulle greppa tvdosan som låg på bardisken på hotellet rev jag istället ner en jävla massa konjaksglas (eller tillräckligt många för att få det ett krasa och bli liv i alla fall!). Senare samma kväll på Harry´s fick jag glas i foten men sket i att ta ut den för jag trodde bara att det var en liten flisa som bara gick att ta ut med pincett, vilket jag märkte var helt fel morgonen efter då jag kunde plocka ut glasbiten för hand, samt att vi fick soppatorsk mitt ute i ingenstans.
Så! Jag tror det var allt! Konstigt nog kunde vi bara skratta åt allt från början till slut och jag hade en underbar turné!



-pusshey.

Kommentarer
Postat av: sosso

HAHA, misär!!! Jag är glad att ni tog er hem levande iallafall ;P

Postat av: sosso

Jadå det är bra med mig, förutom att denna vecka är hemsk! Ska hinna lämna in två arbeten som jag vet att jag inte kommer hinna, måste öva på en massa sånger + öva till ett dop jag ska sjunga på på söndag..

Men jag längtar till Fredag då Fredrik kommer hit och vi äntligen får träffas igen!
Sen kan man inte vara så mycket annat än glad i
detta underbara väder :D Det börjar närma sig sommarlov!

Vi ses den 1:a maj!! =)
Puss

2008-04-22 @ 21:28:08
URL: http://zuzu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback