Show me one thing that matter.

Usch. Jag sitter och lyssnar på Maria Carey - Open arms om och om i hopp om att lära mig den till morgondagens sånglektion. Jag förstår inte varför hon (läs. sångpedagogen) allt om oftast ska välja sådana hemska låtar. Hu!

Uppspelningen idag gick fint och det flög mest beröm runt i hela replokalen. Men det är klart. Alla är ju bra å så! Nu peppar jag gärnet inför spelningen på fredag! Hoho! Vi kommer nog att köra alla mina låtar som är följande:
*Black hole sun - Soundgarden
*Welcome to the Jungle - Guns n Roses
*Communication - Cardigans
*Today - Smashing Pumpkins
*My hero - Foo Fighters
*No one knows - Queens of the Stone Age


Pepp pepp!

Nu ska jag fortsätta att öva innan kvällens fest i Brunan!


Pusshey!

Kommentarer
Postat av: sosso

Hmm, Fredag ja... :/ Jag är inte så säker på om jag ska komma. Väldigt dåligt med pengar nu med tanke på sthlms- resan och så. Fredrik kommer man knappt se skymten av känns det som också.
Har inte bestämt mig riktigt!

Postat av: Christopher

"kvällens fest i brunan" Trodde du var en fin flicka! ;P

2008-04-04 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback