Lift me.

Nu har jag precis skrivit klart mitt CV och personliga brev och skickat iväg. Finfint. Äntligen är det gjort. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag ska få jobben också!

Dagen är fin men skolan är cp. Vi ska betala en hyra mer än vad vi får studiemedel. Helt sjukt! Jag som knappt har råd att betala den som är! Någon som är sugen på att hjälpa till lite?
Kanske att man kan åka in till stan och sjunga ihop några hundringar? Det är ju en bit på vägen i alla fall. Hu!

Och på tal om att sjunga. På fredag ska jag och Daniel återigen trubadura inne i Munkfors. Vi får hoppas på lite mer folk den här gången och därmed mer pengar. Mums!


Slutligen, varför jag egentligen skriver nu, är för att tacka Sofie för att hon fick mig att lyssna på Ane Brun - Duets.
Jag är kär! Hur ska vi kunna välja endast en låt att sjunga?! Ojojoj.


Pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback