I found someone to love today.

Kan någon komma och hjälpa mig?! Det är lite för mycket nu, både att göra, tänka igenom och fundera över. Hu!
Nästa vecka är det turné och slutdatum för att söka skolor. Stress stress.


Spelningen gick i fredags gick i alla fall rätt bra. Jag är mer än nöjd med den första för i år med dom nya ensemblerna. Pojkarna skötte sig finfint!

För övrigt har jag hittat min absoluta själsfrände här. Elin var namnet och gudars vad jag tycker om henne! Hon skulle till och med kunna få låna ett par skor av mig! Det enda problemet är att hon sover för mycket och jag ingenting alls!

Igår dog min pappas bästa vän, som jag tycker om så otroligt mycket. Eller tyckte nu då. Fan. Det var inte alls länge sedan jag tjatade på mami att vi skulle åka och hälsa på dom (i Norge) men nu är det för sent. Jag ska aldrig mer vänta med viktiga saker. Hoppas han gör papi glad nu i alla fall!
Ganska ofta sitter jag och tänker på att dom lär ha rätt så kul där uppe i himlen, och då blir jag lite avundsjuk. Mest för att alla utom jag får vara med papi och Milton. Men jag räknar med att jag ska stå ut med lite till innan jag får vara där.
Och nej, jag är inte bitter. Och nej, jag vill inte dö. Jag vill mest bli glad på riktigt igen.


Imorgon är det rep hela dagen och sedan inspelning.
Fina grejer det.

image209


Pusshey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback