And my youth I pray to keep.

Idag har det varit första april. Jag älskar första april! Jag, Fredrik och Joel fixade ett sjukt bra förfalskat inkasso-brev som vi skickade till Micke som i sin tur svalde det med hull och hår! Hoho! Vi fick även med skolans expidition på noterna så det blev så jävla roligt!
Ikväll tömmde vi Jonathans rum helt och hållet, och när han kom tillbaka hemifrån och öppnade dörren till sitt rum så blev han helt paff! Vi sa typ att husmor hade sökt honom och stackarn, han vart helt tagen! Hahaha!
Som sagt. Jag älskar första april!

Imorgon har vi uppspelning på scenisk kommunikation och vi ska bedöma varandras kroppsspråk på scen, så det bästa vore väl att sova nu så att jag orkar sjunga.



Pusshey!

Kommentarer
Postat av: Theoiqra

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback