You can't handle me.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag är i Karlstad och jag älskar det! Det finns inget ställe i hela världen där jag hellre hade velat vara nu! Fast jag hade inte haft någonting emot att dela det med dom bästa. Men då hade jag ju antagligen inte lärt mig lika mycket som jag gör nu.

Hela helgen har det varit fest och idag var det allt lite segt att gå upp. Men guuud vad kul det har varit! Jag har kommit på att man kommer mycket närmare folk med hjälp av alkohol. Eller det är en bra början till att lära känna folk lite bättre i alla fall. Det finns inte mycket som är pinsamt efter en sån här helg ju! Hoho!

Nu ska jag försöka övertala Josef att följa med mig ut en sväng och sen är det sömn som gäller!

image185





-And I love them both.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback