Don't look back into the sun.

Igår var det stök och jag blev lite för onykter än vad som tillåts en skoldag. Detta resulterade i en väldigt lång sovmorgon idag och vinhuvud hela eftermiddagen. Nice nice. Tur väl att det inte var något viktigt jag missade idag!
Men om vissa av er undrar vad jag ville runt halv två inatt när era telefoner ringde så det stod härliga till, så ville jag bara ha lite sällskap till ciggen eller nåt. Tidsuppfattning finns inte i min ordlista!

Imorgon bär det av in till stan med Marcos och Josef. Det ska shoppas och fixas och gröna butiken ska också få sig ett besök! För imorgon vänner! Imorgon blir det fest!





btw. Massor av nya bilder på
www.jagged.bilddagboken.se!

Kommentarer
Postat av: emma

jodå, det är bara bra med mig! pluggar marknadsföring i växjö i antagligen tre år framöver :) vad är det du pluggar då?? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback