Autumn Leaves.

Det är mycket sing & songwriters som går nu. Mycket Eva Cassidy, Bonnie Raitt & Joni Mitchell. Varje sånglektion får jag två låtar att öva gärnet på och en sing & songwriterlåt att ha kul med. Så nu gäller det att lyssna in sig så jag vet vad jag vill sjunga!

Det blev ingen Sunes sommar. Skivan fungerade inte i dvd-spelaren här. Men Kill Bill är aldrig fel! Hoppas hoppas att det blir till att se tvåan imorgon. Jag har sagt det innan och jag säger det igen; Kill Bill-filmerna är något utav det bästa jag har sett! Hoho!
Men en sak är så sann som den är sagd. Det blev alldeles försent ikväll. Imorgon har jag inspelningsteknik klockan 8:50 och sedan ska jag öva fram till lunch. Puh. Tack och lov att min sånglektion blev flyttad denna veckan!


Nu ska jag krypa till kojs och fortsätta att lyssna på Eva Cassidys songbird.





-But I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall.




Btw. Grattis till min nära vän som jag hoppas får vad han är värd!

Kommentarer
Postat av: Juonap

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback