yeah, oh that's nice!

Jag är i Anderstorp igen. Efter ca åtta timmar på tåget är jag tillbaka till det som jag bara för några månader sedan kallade för hemma. Så välkomna att hälsa på! Jag är bara kvar en vecka.
Men det känns konstigt. Mest för att det inte känns konstigt att vara här igen efter drygt två månader.

Ikväll har jag ätit god mat med mami och varit på hotellet med gamla vänner. Det var underbart att få träffa Lok igen!
 Men jag blir lite fundersam. Det finns en kille som jag alltid har tyckt är såå fin men det har aldrig hänt något. Men nu. Nu när jag bara har en person i tankarna, då passar killen ifråga på att slå till. Och jag? Nej.


Jag ser allt ur ett annat perspektiv men är rädd att det ska ändras allt för fort.




-there's nothing I wouldn't do to have you here.

Kommentarer
Postat av: Brageklara

Very interesting site. Lots of good information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback