things you know nothing about.

Jesper gick till affären för att byta ett par jeans:


Jesper: Hej, jag skulle vilja byta ett par jeans.

Butiksbiträdet: Jaha.. (tittar om han håller i några)

                             Vilka jeans?

Jesper: Dom jag har på mig!

Butiksbiträdet: Men det förstår du väl att det inte går?!

Jesper: Jaha.



Jespers flickvän är glutenallergiker men han ville bjuda henne på en brownie:

Jesper: Jag ska kolla efter om du kan äta dom.

               (läser innehållsförteckningen)

               Men ja Linn! Det kan du!

Linn: Jag får titta.. Men du! Det står ju här att det är vetemjöl i!

Jesper: Jaha, jag trodde det skulle stå gluten.




Hahaha! och den här killen bor jag granne med!


Kommentarer
Postat av: sofie

Haha ja han är allt lite kul den pojken..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback