Somewhere over the rainbow.

Man märker lätt vilka vänner som är "på riktigt". Här finns det nog en hel del av dom vilket jag fick ta del av under helgen. Jag har träffat personer som är på ett helt annat sätt än många tidigare vänner. Det är svårt att beskriva hur, men underbart är det!
Men jag vill även säga att man märker vilka vänner som är "på riktigt" hemma. Det är dom som allt känns likadant som alltid med när man pratar, trots man inte delar liv längre. Och det är precis lika underbart det!



-and the dreams that you dare to dream, really do come true.

Kommentarer
Postat av: Anonym

musiklivet kan jag tänka passar bra in på dig!
fy vad kul att du trivs så bra! och klassen är bra med i guess?

det funkar bra för mig, skolan, klassen och studentlivet är perfa. när blir det shake i parken igen då? :)

Postat av: emma

hej där! hur är det med dig? går allt bra för dig? hope so! puss och kram

2007-10-09 @ 16:54:16
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: Maybach Cars

Thank you for the informative website

2008-05-26 @ 13:10:48
URL: http://maybach-cars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback